31 July 2007

28 dan 29 Di Kuala Lumpur..

Pagi-pagi sudah posing dekat tasik Titi Wangsa. Bukan selalu dapat berkunjung, So apalagi posing jerlah sambil menghirup udara yang nyaman sambil mata melilau melihat persekitaran.

Cantiknya panorama dekat belakang. Seindah mata memandang, Indah lagi kalau berada disini.


Alahai semalam tido tak nyeyak atas bas. Mata rasa semacam saja. Macam mana nak tido kalau, Kengkawan asyik melalak saja sambil berkaroke.

Ok tak! kalau aku posing macam ni. Tak tau nak posing macam mana dah. Hehehhe...


Lepak-lepak jap atas kerusi sambil menunggu member mandi. Lepas ni nak jejalan area Chow Kit. Nak beli barang untuk dibawa pulang ke Penang. Tak tau lagi barang apa yang hendak dibeli.

Penat berjalan dekat area Chow Kit . So dalam bilik apa lagi terus tersadai. Terbongkanglah..


Aku bersama teman-teman sempat bergambar lagi sebelum naik Eye of Malaysia. Seorang Rm 15.

Aku Bersama Edy


Aku bersama Razak


Razak bersama Adi
Ketua Pemuda Cawanagan Kampung Aku


Apalah budak-budak ini buat. Ramai juga berkumpul. Apa yang mereka Bualkan.

No comments: