29 October 2007

Rutin Seharian

Hari ini aku sibuk sekali dekat tempat keje. Hari-hari ader sahaja member yang tidak datang. Itu yang membuatkan aku tension. Mana bisa aku nak cover semua keje orang. Keje aku sendiri pun tak terbuat, Inikan nak buat keje orang. Keje aku selalu tertangguh. Pagi-pagi lagi belum pun waktu bekerja, Aku dah mula menyemak Report-report hari sebelumnya untuk diletakkan didalam bilik Production Menager.

Selepas menyemak dan memasukkan data dalam komputer aku, Aku sedikit sebanyak mengabil tahu apa yang berlaku semalam atau apa yang barang hendak masuk hari ini. Nanti bila masuk bilik Production Menager terketar-ketar lak aku hendak menjawab bila ditanya. So aku kene juga buat persiapan sebelum menghantar report semalam. Bukan setakat itu jer. Aku kene semak pulak rekod kedatangaan department aku. Selain itu kene kira Ot pulak sebelum dihantar ke bahagian Personal.

Buat ini sahaja sudah nak dekat pukul 10.00 pagi. Itu belum faxs lagi la dukemen-dukemen yang lain. Bila lori sampai nak kene check kuantiti barang pulak kalau takder orang dekat gudang. walaupun aku busy namun aku seronok kerja dekat sini. Sebabnya aku tidak terkonkong oleh satu pekerjaan sahaja. Aku boleh bergerak bebas kemana sahaja dekat sini.

No comments: