11 February 2007

Kurengg... Sikit...


Sudah beberapa hari aku tidak update blog aku nih. Bukan apa aku terlalu penat sejak kebelakangan ini. Balik dari kerja sahaja aku sudah macam kepenatan sangat. Seolah-olah tiada bermaya kelesuan. Sebelum ini aku sibuk dengan wedding dinner. Semalam ada meeting bos nak buat rumah terbuka pula dekat rumahnya sempena Tahun Baru cina. Kami jugak lah nak kene buat persiapannya. Apapun keputusan muktamadnya hari isnin. Bulan April ni sibuk nak buat pamili day pulak dekat Langkawi. Hehehe... setiap bulan ader sahaja benda- benda baru yang akan direncanakan. Minggu depan banyak sangat majlis-majlis yang harus aku pergi. Antaranya Majlis perkahwinan member aku Ans, Rumah terbuka Tahun Baru Cina dirumah Bos aku dan banyak lagi da.. Hadiah untuk Ans aku belum beli lagik. Aku tak tahu benda apa yang harus aku beli???...

No comments: