28 February 2007

ФЫВАПРР

Hari ini mengantuk sangat... Dekat tempat kerje asyik menguap sahaja... Macam badak air... Air mata usah dikira... Aku kalau mengantuk air mata akan keluar... Semacam orang sedang menagis... Itulah aku kalau terlalu mangantuk... Barang dekat tempat kerja banyak sekali... Hari lastday dalam bulan febuari... So mana-mana departmen harus bereskan dia punya wip...

Target bulan ini belum dapat lagi... So manager menyuruh setiap departmen harus cepat-cepat... Kalau tidak target bulan ini tidak dapat... Macam biasalah supervisor aku... Dia memang suka buat kecoh... Kelam kabut sana... Kelam kabut sini... Last-last apa pun takdak... Aku dengannya memang tidak ngam... Nd lagi tidak ngam... Hehehe... Aku hari ini memang sibuk sekali... Hari ini aku malas hendak ot... So aku cuba buat cepat-cepat... Agar wip berkurangan... Akhirnya usaha aku berjaya... Aku dapat melepas diri dari ot... Itu pun dia pujuk aku macam-macam... Hari ini aku memang malas sekali... Ngantuk katakan...

Esok supervisor aku cuti... Aman aku rasakan esok... Kalau tidak kecoh dibuatnya... Ader-ader sahaja yang tidak kene... Esok malam aku dan rakan-rakan yang lain akan pergi mandi wap... Dekat Tanah Liat... Aku belum pernah pergi lagi... Esok kalau tidak ada apa-apa... Aku hendak join sekali...

No comments: