27 January 2007

Perah Otak

Dua tiga hari ini, kepala aku sakit sangat... Memikirkan baju apa hendak aku melaram malam itu, Sempena Majlis perkahwinan Bos aku... Sudah beberapa pasang baju sudah aku cuba, namun belum memenuhi citarasa aku... Aku jadi binggung sekali... Aku ingat nak tempah baju... Tadi pagi aku sudah pergi tengok kainnya... Design sudah aku bayangkan di kepala. Cuma aku perlukan buat keputusan saja fesyen apa yang hendak aku melaram pada malam itu kelak... Bukannya selalu kita dapat melaram fesyen... Wah... Parahkan!!! Bila dipikirkan balik? Namun aku seronok jika aku salah seorang di antara mereke-mereka yang melaram pada malam itu... tentang makan aku tak kisah sebab aku sudah mencubanya... Apapon aku akan tunggu pada saat-saat akhir apa yang aku pakai kelak... Hanya keadaan yang akan menentukan nanti... Pikir lebih-lebih pun, Kalau tak jadi sakit hati lak? Tahu takper??

No comments: